Esszék, novellák, gondolatok...

Vonalas füzet

Vonalas füzet

Mondom Barna

2022. február 05. - Retro_toll

contact-us-gd0b01b361_640.jpg

Click on ����, consider ☕ Thank you! � képe a Pixabay -en.

– Tájékoztatjuk, hogy ügyintézőnkkel történő beszélgetését rögzítjük és… Telehas ügyfélszolgálat, Vígh József. Szép napot, miben segíthetek?

– Jó napot kívánok! Mondom Barna vagyok, és egy kis technikai segítséget szeretnék kérni. A problémám az, hogy…

– Bocsánat, kérhetném a nevét még egyszer?

– Mondom…

– Hallgatom!

– Mondom Barna.

– Tessék? Nagyon recseg a vonal…

– Barna.

– Jó, azt értettem, de milyen Barna?

– Mondom…

– Rendben, mondja!

– Mondom Barna.

– A Barnát az előbb is értettem, de mi a családneve? Tudja, mint a viccben: Vezetékneve? Kábel… Bocsásson meg, ezt nem lehetett kihagyni!

– Csak így egyszerűen: Mondom...

– Mondhatja bonyolultan is! Látom, maga is szereti a viccet, biztos jó homorú ember. De ha azt akarja, hogy segítsek, be kell azonosítsam. Tehát a teljes neve?

– Mondom Barna. Nem tudom máshogy mondani.

– Jó, ha nem tudja, akkor nem tudok segíteni.

– De hát már mondtam!

– Nem mondta!

– De igen!

– Biztos, hogy nem!

– Maga agyilag zokni, vagy mi van?

– Kikérem magamnak, hogy dehonesztáljon! Filozófia doktorátusom van. Ezt a szupportot csak hobbiból csinálom, maga izé… Barna.

– Mondom Barna.

– Jó, én meg mondom, hogy már kezdek fáradni, reggel óta tolom…

– Így hívnak! Ez a nevem!

– Tudom… Barna! Már elmondta párszor… És még én vagyok agyilag zokni. Na jó, esetleg valami azonosító számot tud mondani?

– Negyvenhármas?

– Tessék?

 – Negyvenhármas cipőt hordok. Mi a túrót akar?

– Atya ég semmit, csak egy azonosító számot!

– Milyen azonosító számot?

– Látja megint kezdi!

– Mit?

– A kötekedést.

– Ne haragudjon én csak megkérdeztem hogy…

– Remek! Se nevet nem tud, se azonosítót…Akkor most mit a vár? Hogy segítsek?

– Mondom…

– Tudom, Barna! Idáig már eljutottunk az előbb is. Hú de nehéz napom van! Az ilyenektől magas a cukrom meg a koleszterinem.

– Tessék?

Na, figyeljen! Kell egy háromszor hatjegyű Telehas azonosító, ami a szerződésén szerepel. Világos?

– Nem tudom fejből a számot, és nincs nálam a szerződés. De maga név alapján rám tud keresni. Szerintem kevés embert hívnak így…

– Gondolja?

– Igen.

– Megpróbálhatom, de akkor most végül is milyen névre keressek?

– Mondom Barna.

– Na kezdi megint! Drága jó uram! Több száz embert hívnak Barnának… Miért csinálja ezt velem? Megöl! Otthon három éhes szájat kell etetnem, nem beszélve az öreg és süket anyósomról.

– Ő is ott lakik maguknál?

– Ki, a Mama? Igen, sajnos…

– Részvétem.

– Köszönöm. Hol is tartottunk?

– A nevemnél.

– Tudja mit, hagyjuk. Nem számít!

– Nem?

– Nem.

– Miért nem?

– Mert már kész vagyok. Iszonyúan hosszú ez a mai nap és még nincs vége. Egyébként néha tudni kell elengedni a dolgokat.

– Elengedte?

– El.

– Sunyiban? Akkor egészségedre!

– Kösz.

– Apropó, nem baj, hogy letegeztelek?

– Mi van a tegezzel?

– Semmi, csak azt kérdeztem nem baj, ha tegezlek?

– Ja, nem baj. Talán még libát is őriztünk együtt…

– Ha már így összemelegedtünk, segíthetnél! Miért nem jön meg a megerősítő sms a telefonomra?

– Hmm… Hadd gondolkozzam egy kicsit. Jó a megadott telefonszám?

– Szerintem igen.

– Tuti?

– Tuti.

– Nem vagy árnyékban?

– Árnyékban?!

– Igen, például egy fa árnyékában.

– Milyen fa?

– Az mindegy.

– Nem, nem vagyok. Egyébként mit számít?

– Ki tudja? Én csak segíteni próbálok. Akkor viszont meg kéne hogy jöjjön.

– Meg bizony.

– Nehéz ügy.

– Az.

– Próbáltad már újraküldetni?

– Próbáltam.

– És?

– Mit és?

– Sikerült?

– Nem sajnos…

– Hát kedves Barna, akkor van egy jó hírem és egy rossz a számodra. Melyikkel kezdjem?

– Kezdd a jóval!

– Szóval a jó hír, hogy megismerkedtünk és igazán tartalmasan elbeszélgettünk, miközben nekem többé-kevésbé sikerült megőriznem a hidegvéremet, és a józan eszemet, bár megsúgom, néha csak egy vékony hajszálon múlt.

– Jó, és mi a rossz hír?

– Az, hogy én most leteszem a telefont, és neked újra kell hívnod a műszaki segítséget.

– Nem értem. Ha újra felhívlak akkor már fogsz tudni nekem segíteni?

– Én hál’ istennek nem, mert lejárt a munkaidőm és elhúzok haza, de talán valamelyik balszerencsés kollégám igen!

A bejegyzés trackback címe:

https://vonalasfuzet.blog.hu/api/trackback/id/tr5117215658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása